4. května 2013

Pomluvy

Drabble k fandomu Game of Thrones. Mám rád Sansu a její kapitoly v knihách, i když zrovna tohle drabble se drží událostí v seriálu a ani náhodou nedosahuje hloubky knih; ale prostě se mi ho chtělo napsat. 

Pomluvy

Jsou to jen nechutné pomluvy, pomyslí si Sansa před zrcadlem. Je krásná, vlasy ji září červení jako sluncem vyhřáté stěny Rudé bašty, ona konečně poznává, jak chutná štěstí, a tamto jsou jen ohavné pomluvy a slova lannisterské zloby. Tohle město je jich plné, asi proto tak zapáchá; kdežto bílá růže darovaná Lorasem sytě voní Vysokou zahradou.
Teď budou dívky závidět jí, ne ona jim. To vědomí ji těší tak, že z toho pyšně zrůžoví. Ser Loras je rytíř a je v jejích očích tak krásný a galantní, že by se z toho rozplakala rozkoší. Tamto, tamto jsou jen nechutné pomluvy. 


5 komentářů:

  1. Je vidnieť i cítiť, že máš Sansu veľmi rád.
    Aj na mňa to pôsobí tak, že ju mám chuť pohladiť po vláskoch. :) Veľmi príjemne napísané...
    GoT po dlhej dobe veľmi potešilo. Ďakujem! ;o)

    (Knižka mi chýba, neviem sa dopracovať k druhému dielu prvej knihy. ;( Rada by som sa pohla ďalej a dozvedela, ako sa mojim obľúbeným postavám darí).
    Si mi to teraz príjemne pripomenul. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvam se za takhle pozdni odpoved, ale Blogspot me tentokrat zradil a neposlal mi upozorneni na novy komentar. Snad uz to vickrat neudela. Ono to drabble predpoklada znalost serialu, protoze je to tam jinak nez v knihach, to jsem mel zminit hned. Vim, ze se na serial nedivas, tim vic ti dekuji, ze jsi byla ochotna drabble precist a zanechat reakci :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tú scénu si napísal dosť neutrálne
      a pekne, takže by sa kľudne mohla hodiť a vyskytnúť ako v knihe, tak aj v seriály. :)

      To je v pohode, nič sa nedeje. Lepšia odpoveď neskôr než vôbec. ;) Pokiaľ budem mať, čo povedať a mať možnosť Ti odpísať, rada komentár nechám. :)
      Ja tiež ďakujem za odpoveď. :)


      Vymazat
  3. Sansa je prostě Sansa, o tom není pochyb. Nejdřív jsem si o ní nemyslela nic zajímavého, ale jakmile se dostala do rukou Joffreyho a začal se tak 'krásně' vyvíjet vztah se Sandorem... najednou se v mých očích změnila, velice jsem si jí oblíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě si Sansa v sobě pořád zachovává (mluvím teď obecně) kousek své naivity a napůl žije ve svém vysněném světě plném galantních rytířů a něžného cukrování mezi dvěma spřízněnými dušemi. Proto je mi jí vždycky líto, když ji realita těžce udeří do tváře a ona zjistí, že svět není až tak růžový, jak si ho sama představuje. Ale líbí se mi, že ten její rys naivity ponecháváš i ve svém drabblu, protože to k ní podle mě prostě patří. Ale moc bych jí přála, kdyby upustila trošilinku od svých naivních představ a aspoň trošku popřemýšlela, jestli na těch pomluvách o Lorasovi přece jen něco nebude pravdivého, aby další šrám na její dušičce nebyl zas tak hluboký. Ale to už je za hranicemi drabblu a já si to jen domýšlím v hlavě. ;-) Každopádně se mi ten drabble moc líbil. :-)

    OdpovědětVymazat